Kizkiza Merhaba kızlar ben şimdi hamilelikten şüpheliyim 21 temmuz son adet tarihim ama kanda çıkmadı kan verdim acaba ne zaman kanda çıkar mesela şu an kanda çıkmaması normal mi
sade-Liyaa Kizkiza Normal adet gününü bekle hatta iki üç geçsin öyle tekrar ver kesin sonuç alırsın o zaman allahın izniyle inşallah nasip eder 😊
yabadabaduu Kizkiza adet gününde yada 1-2 gün gecikmede yaptır bence tekrardan şuan için erken olabilir
HSena38 Kizkiza benim çok düzenli adım gibi bildiğim halde gecikmeden sonra 1 hafta da bekledim 🙈 Bekleyin ki ALLAH korusun hayal kırıklığına uzak kalalım 🌸
Kizkiza seymaanurr he yani cikmadi diye moralimi bozmama gerek yok dimi olabiliyor yani çıkmayıp bir hafta sonra çıkabiliyor kanda yani dimi doğru anladım
seymaanurr Kizkiza yok bence gerek yok geç döllenme olabiliyor bazen inşallah hayırlı haberler alırsınız ☺️💐
Sltnemir seymaanurr bu bshsettigin günler temmuz ayına mı ait 13 15 arası adet oluyorum 19 unda nasıl beta vermiş oluyorsun 13 de adet olsan 6 gün var arada anlamadım şimdi
seymaanurr Sltnemir şöyle nisan ayında normal de 13 veya 15 adet olmam gerekirken gecikti yani demek istediğim 4 gün gecikme de 0 çıktı 19unda tekamül ediyor