Cansugamze_ 33.haftamdayım ben de aynı sorunları yaşıyorum. Doktorum nstde sancı çıkmadığı için, akıntıda artış, akıntı renginde ve kokusunda anormallik, idrar yaparken yanma, ağrı gibi durumlar olmadığı için ayrıca bu ağrılar sancılar sırasında karnım top gibi toplanıp gevşemediği sürece korkmamam gerektiğini ve bebeğin ağırlığından baskısından kaynaklı + bu haftalardan sonra vücut doğuma hazırlık yapacağı için yalancı sancıların olabileceğini söyledi😊 vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah🧿🙏🏻