BusraYldrm2609 Ben A- eşim AB+ , aynı durumda olan var mı? Varsa hangi haftada, nasıl bi tedavi uygulandı? 🙏🏽
Bayancorek BusraYldrm2609 28. haftada iğne oldum. Daha erken haftalarda kanama/lekelenme vs. olursa 28 i beklemeden yapıyorlar.
Deletedmom_7 BusraYldrm2609 kan uyuşmazlığı var 28. Haftada Uyuşmazlık testi yapılacak size sonrasında rhogam (uyuşmazlık iğnesi) yapılacak. Bir de doğumda bebeğin kan grubu da baba gibi + ise doğumdan sonra da yapılacak
Okyanus35 28 haftada kan uyuşmazlığı iğnesi oldum.doğumdan hemen sonra tekrar bakılıyor.siz negatif eşiniz pozitif ise uyuşmazlık söz konusu
Bsr0506 Haftada bende iğne oldum kan testi yapıyorlar birde antikor üretip üretmediğine bakıyorlar negatif çıkarsa bazı doktorlar vurmuyormuş iğneyi benim negatifti ama tedbir amaçlı vuralım dedi vurdurdum iğne ucu biraz büyük bi iğneydi ama beş dakika bekletip gönderdiler korkulacak bişey değilmiş