Papatya000 Kızlar taş gibi oluyor ve yukarı cıkıyorlar doktora sordunuzmu nedenini ben sormayı unutttumda
Gny18 Papatya000 benimde sürekli yukardalar hiç aşağıya inmiyorlar. 30+3 tek yumurta ikizleri. Doktor her konrtolde o kadar alan var inmiyorlar diyor. Bende kaç kere sordum normal canları öyle istiyor dedi 😀
nevamm1 Papatya000 kasılma oluyor canım bunlar uzun sürüyorsa,hareket edince dagilmiyorsa ve canını acitiyorsa erken doğum sebebi olabilir sen doktoruna söyle.zaten nst ister senden
Baharoz Papatya000 bndede bir haftadir var son 3 gundur cok sıklasti . 26.haftamdayim dun doktoruma yazdim eger adet sancisi gibi agri yoksa beraberinde korkma dedi ama tedirgin oldum ve korkuyorum 🙁