iremnurguclu436 Ağrım var diye geldim 2 cm açılmam varmış nst de sancım çıktı ve 35 haftalık amaliyata alındım şu an hastanedeykm bizim için dua ederseniz çok sevinirim.
Ekinyesilyurt44 iremnurguclu436 ilaçla sancıyı durduruyorlar bildiğim kadarıyla bana da öyle dediler çünkü ilaç kullanıyorum şimdi
AyseDerinAlya iremnurguclu436 bnde aynıyım ama bekliyoruz sanciyi durdurmaya uğraşıyorlar 2cm açılma var nişan geldi sabah … Sağlıklı kucağımıza alalım inşallah 🙏
Neslismom iremnurguclu436 bende 35 haftalık doğum yaptım canım 6. Gün çıktı küvözden hava desteği aldı sadece doktor ciğerleri dış dünyaya alışsın diye tutalım onu küvözde dedi korkulacak bişey olmadığı için içim rahattı inşallah sendede bir problem yoktur