marnus ben deterjanını büyük leke çıkarıcısını denemek amacıyla küçük olanından aldım. Sarı lekeler olmuş bir kaç şeyde denedim yoğun olmayanlarını açmış ama yoğun olanlarına pek fayda etmemiş. Gerçi o lekelere etki etmesini çok beklemiyodum zaten 😬 sende denemek için küçük olanını al bence beğenirsen sonra büyüğüne geçersin. Ama deterjanını beğendim yumuşatıcı kullanmamama rağmen güzel yumuşak çıktılar makineden kokusuda güzel bence, çok yoğun değil 🙏🌸