Dnzcngz Dilekyesil canım benim 6. Haftadan alttan ultrasonla duyuldu. Asla korkmana çekinmene gerek yok. Kesinlikle acımıyor.
FilizDemir Dilekyesil benim 5 haftalıkken alttan bakıp keseyi gördü 6+4 te tam görünmüştü karnımdan kalp atışı 5 te çok küçük olduğu için göremezler istersen biraz bekle 1 hafta sonra git cnm gözün aydın
Myhoney Dilekyesil 6. Hafta kalp arışı duyuluyor genelde.ama vajinal muayanenin bi zararı yok.ama ne gerek var.2 hafta daha bekler karından ultrasonla dinlemeyi tercih ederim.
Dilekyesil Myhoney tsh degerim yuksek ona tekrar baktirmak istiyorum bide randevu bulamadim persembe gidicem iste daha 5 haftalik henuz iste