Ben 2 kez gittim esin Merve Erol Koç ama 2. Gittiğim de aynı doktor yoktu her hafta doktor mu değişiyor anlamadım , Eylül başında gideceğim tekrar ilk gittiğimde ki doktor çok ilgiliydi 2. Gittiğim doktor sevimsiz bişey sormaasan söylemeyen tipten anlayacağınız ama tekrar aynı doktora aldım randevu bakalım bu sefer kim çıkacak 🙃