Geçen hafta (37. hfta) kontrolümde doktorum beni çok korkuttu. İlk doğumum 22 ay önce oldu ve kolaydı 3.750 gram doğdu kızım 38.haftada. Şimdiki bebeğim erkek ve doktor kız bebekten erkek bebeğe geçişte normal doğum zorlayıcı olabiliyor dedi sanırım erkek bebekler daha iri olduğu için genel olarak bilmiyorum. Geçen hafta normal doğum düşünüyorum dediğimde doktorum çatı kontrolü yapmak istediğini söyledi ilk doğumum normaldi dediğim halde gerekiyor dedi ve çok ama çok sert bir muayene yaptı. Ben normal doğum için yapılan muayenelerde bile bu şekilde sert bakilmamisti. Ben de yüzümü burusturdum bağırmadım ama gözlerimi kapatıp sıktım yani kendimi uzun sürdü muayene bide. Doktor da kötü oldun sen normal dogum uygun olmayabilir sana dedi. Ben de ama ilki normaldi ve 2 ıkınmada da doğdu dedim hem de iriydi kızım ama doktor ikinci doğumların daha zor olabildiğini ıkınma esnasında gebenin kendini kapatıp ıkınmayi reddettiğinden bahsetti bebek için risk dedi. O gün bu gündür rüyamda doğum yapıyorum bağırarak uyanıyorum doktorun da kararını ver haftaya alalım istersen sezaryenle bebeği diyor. Sizce nasıl bir karar vermeliyim inanın 1 haftadır yemeden içmeden kesildim çok berbat hissediyorum.