Mutluluk71 Mutlulugumm canim ben 8 ve 9 haftalar arasinda duydum kalp atislarini ve gec keseye duştu insallah duyarsin 😊
Mutluluk71 deletedmom351 cinsiyeti ney kuzum seninki genelde gec keseye dusenin kızi olur derler benim kızim olucak insallah 😊 Hayirlısı olsun
istanbulluanne 6+3 te duyduk biz canm. O zman çağırmıştı o zman gittik belki daha önce gitseydik daha önce duyardik 😊
Deletedmom2224 Mutlulugumm benim 6+4 te bebek bile gözükmemişti isterseniz 7. Haftaya kadar bekleyin 😊
Pandolika Benim doktorum tüm gebelere 8 haftadan önce kalp atışını dinletmiyor zararlı olduğunu düşünüyor bebek için :) ama kalp atışı gözüküyordu. dün gittiğimde ilk kez dinledim ve hareket ettiğini gördüm miniğimin. 9+4 olduk bugün :)