Merhaba kızlar. Yaklaşık 1 ay önce çamaşır makinemin yumuşatıcı gözüne çamaşır suyu koyup bebek yorganı yıkamıştım. Sonrasında ertesi gün renklilerimi yıkadığımda 5-6 parça kıyafetim çamaşır suyu olmuştu. Böyle üzerine çamaşır suyu dökülmüş gibi değilde, tişörtlerin yarısı ağartılmış gibi rengi kaçmış dalga dalga duruyodu çamaşır suyundan. Sonra şehir dışına çıktım. Bugün geldim ve tedbir amaçlı ilk önce beyazlarımı yıkadım. Tabi haliyle beyazlarda bi sorun yok ama şimdi renklilerimi yıkayıp makineden aldığımda iki tane tişört daha böyle ağartılmış gibi dalga dalga çamaşır suyu olmuş. Ne yapmam gerekiyo bilmiyorum ya içinde çamaşır suyu nasıl kalır ki? Deterjan , yumuşatıcı koyulan rafı suyun altında güzelce yıkadım. Makinenin kazan bölümünde mi kaldı çamaşır suyu sizce ne yapmam gerekir? Başına böyle birşey gelen var mı?