seymataner7 bebiş banada aynı sana verdikleri gibi o kremi fitil birde hap verdiler iki içimlik ama kullanmadım sirkeli suyu yaptım devamlı, aşırı kaşıntı vardi bendede yatarken kremide sürdüm ara ara, ben el yapımı elma sirkesi kullandım uzumde olur elmada fark etmez