Gul47 Yazz12 maesef benimde oluyordu şimdi 19.haftya girdik ama ağrılar devam ediyor yürümekte ayakta kalmakta zorluk çekiyorum doktorum normaldir çok çabuk büyüyor Rahim dedi ama siz yinede doktorunuza gidince soyleyin
soilsmell Yazz12 bebeğin yerleştiği yere göre değişiyor bu ağrının -krampların şiddeti benim beneğim anterior a. Yerleşmiş yani ön duvara çok fazla olmuyor şu an ara ara oluyor
YeniGebe96 Gul47 merhaba bende 19 haftayim Ve agrim var her kontrol yapildi ama hersey normal rahim buyuyor dedi. Sizinde surekli agriyormu.
Gul47 YeniGebe96 sürekli ağrı var karnım belim ve yan taraflarım böbrek kismi çok ağrıyor daraltı geliyor bana 4 gundur uyanınca ayaklarım kollarim uyusuyor
Gul47 YeniGebe96 evet demir eksikliği ilacı verdi bide gayet normal bunların olması dedi Rahim çabuk büyüyor bunlar olacak dedi korkulacak birsey yok