Annisshh
25 ağustosda araştırma hastanesinde spinal sezeryan ile doğum yaptım. Yazın ortası diye mi yoksa heyecandan mı hiç üşüdüğümü yada soğuk olduğunu hatırlamıyorum. Korkulacak birşey yok gerçekten de, tv bile var ve müzik kanalı açıktı müzik çalıyordu. Zaten öyle tatlı bir telaş sarıyor ki insanı korkmaktan ziyade heyecan daha çok oluyor.😌