Kızlar bir haftadır kasık ağrısı yaşıyorum doktora gittim Bebek’te rahim de plasenta da hiçbir sorun yok. Vajinal kültür idrar kültürü yapıldı hiçbir sorun yok. Doktor Ağrının normal olduğunu rahimin büyüdüünü söyledi. 20 haftalık gebeyim bunu yaşayan var mı. Tecrübelerinizi bekliyorum