Benim geçen sene 21+3 te erken doğumla kaybettiğim bir bebeğim var ama kesin bir tanı koymamışlardı bebek aşağıdaydı kasılmalarım çoktu ve enfeksiyon da vardı direk rahim ağzı yetmezliği demediler o yüzden şimdiki hamileliğimde doktorum direk serklaj yapacağız demedi bakacağız duruma göre atarız dedi 13. Haftadan beri vajinal olarak ölçülüyor en düşük şu ana kadar 33 mm gördük doktorum durumdan gayet memnun tabi ben stresliyim en son dün gittim 21+4 te bebeğin konumu iyiydi kasılmam yoktu karından da 38 mm ölçtü vajinal bakmadı cuma günü detaylı ultrasona gireceğim zaten diye herhalde biraz uzun oldu ama sorum şu sizce bu haftada bu uzunluk nasıl ve karınla vajinal arasında ne kadar fark oluyordur🥰