Duru_su12
Ben alırken de 50 liraydı hem onu hem de prodoctoru almıştım ama prodoctor önceki ay silik çizgi çıkıp beni yanıltınca tam güvenemeyip predictor da aldım yanına ikisinde de çizgi görmüştüm inşallah sen de çift çizgi görürsün hayırlı haberler alırsın canım💙