30hafta+ 6 bendede aynı şeyler var çok iyiydim maşAllah hamile değil gibi nasıl 30 girdim sertleşmeler rahimde agrı bıçak saplar gibi aniden gelen kasık agrısı yürüyüşe çıkıyorum sertleştiği zaman kal geliyor bana orda yürüyemiyorum rahmime çok baskı yapıyor idrara sıkışmışım gibi bir his oluyor göbek deliğimi falan ovuyorum otruyorum taki bebek pozisyon değiştirinceye kadar öyle geçiyor normal yani canım tek korktuğunuz o olsun benim bebeğime her gittiğim doktor perinatolog hepsi yaşamaz diyorlar bu bebek