-obiranne- Merhaba güzel insanlar, oğluşuma isim arıyorum. İsim ve anlamlarını yazarsanız sevınırım 😍😊
zeynepikra_61 -obiranne- Hala isim bulamayan ben 😁🙋🏻♀️ Yok bir türlü içime bir isim sindiremedim 😁😁 ama duyduklarım sunlar 😁 Metehan Yağız efe Yiğit Kaan Ali Karan Mert Hep aynı 🙄
2pati1baby Kız biriniz koysun artık valla ben doğurana kadar 🤣 Herkese yazıcam 😅Damra ismini çok beğeniyorum Hz.Muhammed in süt kardeşiymiş hemde çok değişik 🤔
ipekveatlas 2pati1baby degisik evet ama cok kaba duruyo hos değil BENCE tabii isteyen koymakta özgürr
Busraferdi7 Oğlumun ismi Ediz Göktuğ 💙😍 2 nciye Hamileyim henüz cinsiyetimiz belli değil ama erkek olursa Alp Gökmen koymayı düşünüyoruz inşallah ☺️
Deletedmom_43 Ensar-yardım eden- anlamında. Arapça نصر (nasara-yardım etti) fiilinden türemiştir. Telaffuzu da hoş geliyor bana. ✨