O kadar hikaye okudum, bana da doğum hikayemi yazmak nasip oldu biraz erken olsa da
İlk gebeliğimi normal doğumla 36.haftada dünyaya getirmiştim,bunun da fazla durmayacağını biliyordum zaten 30. Haftadan itibaren uyutmayan vajen ağrım vardı,derken 34+4 de bel ve kasık ağrım başladı yorgunluktan olduğunu düşündüm dinlenmeye çalıştım tabi evde sana muhtaç bir çocuk daha varsa pek mümkün olmuyor,geçmedi duş aldım baktım ağrılarıma kasılmalar da eşlik etmeye başladı 4 dkda bir karnım toplanıp tekrar gevşiyordu,tabi bu olay gece 1-2 gibi başladı sabah 6 da artık eşimi kaldırdım hastaneye geçtik ebe 3-4 cm açılmam olduğunu söyledi,bebeğin haftası erken olduğu için doğum için beni büyük şehire sevk ettiler,geldim İstanbul’a nstye bağladılar sancı çıkmayınca eve yolladılar,ertesi gün tekrar şiddetli ağrıdan geldim açılma 4-5 cm olmuş dediler yatırdılar iki gün yattım hastanede ne açılmam ilerledi ne sancım oldu tekrar eve yolladılar beni tabi bu arada 35 haftalık olduk eve geldim 2-3 saat oturdum derken bacaklarımda sıcaklık hissettim hemen kalktım suyum geliyordu yavaş yavaş sızıyordu duş aldım ama nasıl mutluyum kızıma kavuşacağım için,acilden giriş yaptım hemen muayene ettiler doktor şaşırdı yanındaki doktoru çağırdı sen bak bi de dedi,o da baktı gülmeye başladı bu ne dedi el dediler kızım elini kafasına koymuş kanalda artist pozlar veriyor,hemen uzman doktoru çağırdılar düzeltmeye çalıştı ama itemiyorum dedi hepsi gülüyordu bize merhaba yapıyor bu kız dediler,tabi ben de gülüyorum başıma geleceklerden haberim yok,bi taraftan da suyum gelmeye devam ediyor hemen bana evrakları uzattılar doğru ameliyata tabi ben ağlamaya başladım daha önce hiç ameliyat olmadığım için korkuyordum ve sonrasında bebeğimle güzel ilgilenemeyeceğimi biliyordum derken spinal sezeryanla kestiler biçtiler biraz ağrılı oldu iki doğumu da tecrübe eden biri olarak asla doğum sancısını ameliyat kesiğine değişmem normal doğursam çok daha az canım acırdı neyse sizi bu konuda çok korkutmak istemiyorum sonra kızımı bebek odasına yolladılar arkadan da benim dikim işlemlerim bitince beni odama aldılar ilk gece biraz zordu ama şimdi ikinci günümüz biraz daha iyiyiz hakkımızda hayırlısı böyleymiş diyorum neyse ki bebeğim küçük olmasına rağmen küveze girmedi çok şükür onunla avutuyorum ağrılarımı. Biraz uzun olmuş olabilir kusura bakmayın,darısı tüm bekleyenlerin başına,hepiniz hayırlısıyla evlatlarınızı kucağınıza alırsınız inşallah,tüm acılar geçiyor Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin,hayırlı eylesin.🌹