Bende 18+4 teyim halsizlik oluyor ama doktorun verdiği vitamini kullanınca daha iyi hisediyorum ve yediklerime dikkat edince normalde bende çok sağlıklı beslenmiyorum ama her sabah mutlaka 2 yumurtayla güne başlıyorum domts peynir vs. 1 bardk süt akşamda bir iki gün sulu yemek bir iki gün kuru şeylerle geçiştiriyorum ama vitamin bazen unutuyorum içmeyince gerçekten farkı belli oluyor