Fatmanisa3402 Arkadaşlar doktorum ikidir gidiyorum sürekli diyor perinatolojiye git internetten bakınca da riskli gebeliklerde bakan bir bolummus siz ne kadar biliyorsunuz yada içinizde giden varmı
KkubraOz Fatmanisa3402 5. Haftamdan beri perinatolojiye gidiyorum çok memnunum. Daha önce iki kaybım olduğu için direkt perinatolog arayışına girmiştim iyi ki öyle yapmışım. Bebeğim ve benim herşeyime her muayenede detaylı ultrasona girmişim gibi bilgilendiriyor. Şu an 29 haftalığım doğumumu da kendisi yaptıracak allah kısmet ederse
Mores Fatmanisa3402 detaylı ultrason için gitmenizi istemiştir. Bebeğin dolaşım sistemi beyin kalp böbrek gibi organlara detaylı bakar bir sorun görülürse doğumdan hemen sonra hızlı müdahale için önemli bir muayene. 19-23. Haftalarda yapılması gerekiyor. Bebeğiniz kaç haftalık?
KeremikoBayky Fatmanisa3402 22. Hafta detaylı ultrason için perinatolog randevusu aldım onuda takibimi yapan doktorun yönlendirmesiyle yaptım durdur yere ne gerek var
Eflatunpembe Fatmanisa3402 Kaç haftalıksınız? Sizi sürekli aynı doktor mu takip ediyor? Bebekte risk gördüyse söylemesi gerekirdi ama perinatologa gidin mutlaka. İçiniz rahat olsun. Zaten ultrasonla bakıyor o da ama çok daha fazla detay görebiliyorlar. Bana sihirli gözlükleri varmış gibi geliyor.
aslidbd Fatmanisa3402 niye gitmedin hakikate? zamanı gelmiş geçmiş doktorun da sana yapman gerekeni hatırlatmış. Doktorunun tavsiye ve önerilerini ciddiye almayacaksan neden gidiyorsun ki doğum sancıların başladığında da evde doğuruverirsin
nilsmomy Fatmanisa3402 detaylı ultrason a girmenizi istiyordur rutin bir uygulama her gebeden isteniyor ama çok önemli yapılması lazım 24. Haftadan sonra yapılmıyor en kısa sürede gidin bence
Fatmanisa3402 Arkadaşlar burası küçük bir yer randevu yok burda İstanbul’a gidip baktiricam ondan dolayı bekliyorum