Mysaa Ozlemkrkc baby plus 0-2 ay olan emzikten aldım ben direk tuttu çok emzik sevmiyor suanlık ama geceleri veriyorum kurtarıcı olıyor 😊 birde hangi emziği alırsan al 0-2 ay olarak bak canım diğerleri büyük oluyor biraz
Miniktospik Ozlemkrkc ilk oğlumda avent aldım hemen tuttu ve meme reddi yaşamadık şükür yine avent alacağım
Ozlemkrkc Mysaa damaklı ve damaksız olarakda varmış hangisi daha iyi oluyor siz damaklı mı almıştınız
Deletedmom_43 Ozlemkrkc Avent kullandım hala da devam. Kalitesinden memnunum lakin artık çok arttı fiyatı. 130-150₺ bandında iki tane emziği. Ayrıca piyasada bulmak da güçleşti. Bunu da göz önünde bulundurun.
Seymaben Ozlemkrkc kizima herturku emzigi denedim Philips nuk Chicco hicbirini tutmadi okadar param bosa gitti benimki baby plus emzigi tuttu memnunum valla 2 tane var paketinde 27 tlmi ne oyle birseydi😅
mercimekmi memnuniyet oranı yüksekti ve görüntüleri hoşuma gittiği için bibs ve frigg aldım ama henüz kullanmadım bakalım tutacak mı
Mysaa Ozlemkrkc valla kiraz uçlu aldım birde damaklı ikiside büyük geldi almadı sonra bunu aldım kaptı ama çok sevmiyor emziği diğer oğlum hiç almamıştı buda öyle istekli değil bende susmazsa durmazsa felan diye almıstım geceleri arada veriyorum o kadar 😊