Hanımlar 37+3’üm ne bir doğum belirtisi var ne kasılma ne ağrı ne sancı hiçbir şey yok şunu merak ediyorum nişan geldikten kaç gün sonra doğum başlıyor, ilk gebeliğim ve merak ediyorum ne zaman başlıyor yalancı sancılar falan şimdiye kadar sadece bir kere sancı oldu, tabii ki geleceği zamanı kendisi bilir bebiş ama merak içindeyim