Yksl12y Canım gayet normal 4 aylikken birmisti benim mide bulantim cogu kiside oyle oluyor prilam dr diye bir ilac vardi cok iyi geliuordu bana gece yatmadan iki tane iciyorudum doktoruna soyleyebilirsin yazmasini mide bulantima salatalik ve armut iyi geliyordu dene istersen❤️🌹