4peynirlipizza haftamdayım yaklasık 15 dakikadır siddetli karin agrisi vurdu belimi dogrultamadim oyle bi agri ama karnim sepsert degildi normaldi arada da tekmelerini hissettim. Sali gunu randevum var ama cok korktum gaz sancısı vs. Değil. Sizin basiniza geldi mi nedir bu kasilma gibi ara ara gelmedi araliksiz karnim cok agridi.
Kardelencimen 4peynirlipizza bende 32 haftalığım sadece kasık ağrısı olursa ve şiddetli değilse bir sorun yok diye biliyorum ama bel ağrısı ve kasılma eşlik ediyorsa bi doktorunuzu arayın derim
4peynirlipizza Tesekkur ederim gecmese acile gidecektim yalanci kasilma degildir diyorsunuz degil mi bence de degildi cok korktum
Kardelencimen 4peynirlipizza bende telaşlanmiştim doktorum ayaklarını uzat dinlen demişti bi sorun yoktur Allah ın izni ile🙏
4peynirlipizza Su an dinleniyorum cok tesekkur ederim. Yeni bitti henuz bi hareket yok bekliyorum dikkatle dinliyorum bugune kadar en ufak bi sorunumuz olmamisti her kontorlum iyi geciyordu
4peynirlipizza Tesekkur ederim ama kasikta degildi agrim yukari karnimdaydi ve biraz altta ama kasik degil hatta o sırada tuvalete de gittim kasiklarimda bi rahatsizlik hissi vs. Yoktu hiç.
Bebikkcik Bende 32.haftamdayım ve alt karnımda kasılmalar hissediyorum yarın kontrolüm var muhakkak sorucam bunu
4peynirlipizza Bebikkcik benim de sali eger bugunku hareketleri normal gitmezse yarin hemen gidecegim randevusuz umarim ikimizin de hiçbir sorunu yoktur
4peynirlipizza Kardelencimen cok düşüncelisiniz gercekten. Net bi hareket olmadi ama karnimin şekli degisti bir iki kere, kafasini dayadigini hissettim. Prensesim beni hiç üzmedi bugune kadar umarim bundan sonra da sorun yasamayiz :(
Kardelencimen 4peynirlipizza solunuza yattınızmı bende telaş yapiyorum biraz hareket etmeyince iyi haremet etmiş çok sevindim🙏
4peynirlipizza Kardelencimen amin insallah, sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin. Iyi ki böyle bir platform var da sizin gibi iyi insanlarla konuşabiliyorum.