Denizaslan1402 Arkadaşlar merhabalar Detaylı ultrasonda bebeğimin bağırsağında parlaklık çıktı enfeksiyon testleri yaptırdım onlarsa problem yok aminosentez yapılmadı gerekiyormuş yaptırmadı, başına bu gibi durum gelen var mı?
Melikemercimek Denizaslan1402 bana da doktor öyle demişti sonra başka anomalileri yokmuş önemli değildir dedi zamanla geçiyormuş içinizi ferah tutun amniyosentez de yatırmayın bence o daha riskli bir işlem diyorlar maddi durumunuz var ise fetal DNA testi yaptırın ama bence doktorun dediği gibi başka bir sıkıntısı yoksa bir şey yoktur inşallah