Merhaba,
Aranızda, avukatlık mesleğini icra eden anne adayları varsa; izninizle bir konuda danışmak isterim.
Satış fiyatı üzerinde bir türlü anlaşma sağlanamadığı için İzale-i Şuyu davası açıldı.
İnternetten okuduğum kadarıyla; ne kadar haklı da olsak; satışı planlanan, istenen mal, mülk; piyasa değerinde asla satılamayacak.
Bu sebeple tekrardan bir araya gelinip, fiyat konusunda yeniden mi görüşelim yoksa bilirkişi, mahkeme kararını mı bekliyelim?
Dava en az bir yıl sürermiş ve bu süre sonunda alacağımız paranın alım gücü daha da düşecek gibi.
Teşekkür ederim.