Benim normal doğum gibi gözüküyor şuanlık hastane çantama koydum hatta doğumdan çıktığım gibi üstümü giyinirken hemen takmayı düşünüyorum kilo konusunda takıntılı olduğum ve 20 kilo aldığım için 😄 ama sezeryan olursamda 3-4 . Günü kullanıma başlarım diye düşünüyorum