Kızlar nerdeyse 23 haftalık hamileyim ve ilk bebek hareketleri 21 haftalıkken hissettim, yani hareket derken damar atar gibi hissediyorum sert tekme yok. Sert şekilde belki sadece 1 2 kere hissettim 1 hafta önce.
Sorunum şu.. son 2 3 gündür sanki harekerlerde azalma var eskiden her uzandığımda hissederdim ama şimdi sadece ara sıra derinden 1 2 kere pit pit.
Daha geçen hafta doktordayim ve herşey yolundaydi, ister istemez endişe ediyorum😞
Normal mi bu durum? Diğer kontroluma 10 gün kaldı.
Lütfen aydınlatın beni🙈🙈🙈