elif_elif21 kizlar 11+3 günlük olduk bugn herşey yolunda giderken kanama gördüm we doktorum bebeğin eşinin önde olduğunu söyledi bugün 3 gündür kanama oluyorum ☹️ ne yapmam lazım lütfen yardimmmm
Peperonni elif_elif21 Dinleneceksiniz ayaklarınızı yükseltip yatın devamlı. Doktor size ilaç yazmıştır onu için. Yazmadıysa yazdırın. Ağır kaldırmayın eğilmeyin. İlişki falan bunlardan uzak durun. Kalçanızın altına yastık koyup uzanırsanız daha da iyi olur. Benim de öyleydi sonradan düzeldi. Sadece dikkat edin
elif_elif21 sürkli uzaniyorum zaten ağır iş yok..ilişki yok ama byle kanama grmem normalmi çok korkuyorumm☹️