Nazlican46 Karnıma çok dikkatli bakınca minik minik çok küçük böyle tıp tıp hareketler gözlüyorum bugün ilk defa görüyorum her gün diikatlice bakıyordum gözükmüyordu normalmi bu 🥰
Ogretmen_Anne_ Nazlican46 yani 14 haftalıkken bebeğin kıpırtılarını hissetmek normal bence ama görünürde bisi hissetmenize şaşırdım ona bişey diyemeyeceğim
umyahsen Nazlican46 ikinci hamileliğim ona rağmen 20lerde hissettim. Yani bence bebek hareketi değildir ama genede öyle erken hisseden arkadaşlar varsa bilemiyorum
Cdem21 Nazlican46 hissedebilirsin canım bende zayıfım yağ dokum hiç yok nerdeyse doktorum sen erken hissedersin demişti gerçekten ben erkenden hissettim ama ilk pıt pıt atışı 16zhaftada hissetmiştim ben 🥰
Kaahvelii Nazlican46 normal bende o haftada hissettim hatta sabah uyanınca ya sağda ya da solda bi kitle geliyordu elime göbek deliğimle kasık arası bir yerde Ama sonra bazı günler hiç olmuyordu korkuyodum ama oda çok normal
Nazlican46 Ogretmen_Anne_ evet bende bilmiyorum ama bebegimmis doktor söyledi çok zayıf olduğum için hissediliyormus uzaktan çok net değil ama inanılmaz güzel 🥰