Daha geçen hafta atlattım 18. Haftamda canım çok şükür bebeğe bir sıkıntı olmuyor ben bol su tükettim beslenmeme dikkat ettim meyve çok yedim o şekilde 1 haftada geçti şükür birde doktorundan mutlaka coraspin vs iste bende pıhtılaşma olduğu için zaten iğne ve hap kullanıyordum ama hamileyken veriyorlar covid olunca