Ya aklıma bişe geldi baya uzun zaman geçtiği için hatırlayamadım hani sezeryan bitiyor ya bizi odaya getiriyolar o süreçte hasta bezi bagliyolar mi ameliyattan çıkarken yoksa yatağa bişey mi seriyolar kanama için tam hatırlayamıyorum ama odaya geldigimde uyusukken sanki bez yoktu bende uyuşukluk geçince ilk kaldırmada bağladılar ama o süre içindeki kanama öyle yatağa mi geldi hatırlayamıyorum yeni olanlar cevaplayabilrmi