Gozde5 19 haftalık hamileyim en son kan tahlilim 9. Haftada yapilmisti. Coraspin troid ilaci ve vinalac adinda multivitamin kullanıyorum. Bu haftalarda kan verilmesi gerekmezmiydi siz neler kullaniyosunuz
Gozde5 _ozlmm kan testlerinizi ne zaman yaptırdınız benim doktorummu ilgisiz kaldı onu anlamaya çalışıyorum da
_ozlmm Gozde5 Genelde ayda bir yada iki ayda bir yaptırıyorum ama ilaç verdiğinde tahlil yaptırmamıştı doktorum kullanman gerekiyor tahlile gerek yok şuan yapsan da yapmasan kullanmaya başlamalısın doğuma kadar demişti