Ebruka02 Merhaba arkadaşlar sizde de oluyor mu bilmiyorum ama ara ara benim başıma geliyor sanki bebek titriyormuş gibi hissediyorum randevumda soracağım doktoruma ama siz de yaşıyor musunuz bu durumu merak ediyorum????
Hticcee Ebruka02 o bende de oluyordu nedeni tam olarak bilinmiyor bazıları kordona değiyor o yüzden sallanıyor falan demişti
SimayeceninAnnesi Ebruka02 ben bunu hep hıssedıyorum doktoruma soyledım ala ala dedı bı acıklama yapamadı etrafımda yok artık dha neler dıyo ama gercekten tıtrıyoruz telefon tıtremesı gıbı 😅😅😅😅
3babymom Ebruka02 bende de oluyo doktora sordum bı sıkıntı yok bebekler istediği gibi hareket eder siz bunu sallanma veya titresim olarak hissedersiniz korkmayın dedi
Ebruka02 3babymom ben de yarın sorayım doktoruma farklı görüşler alırız hem🥰 hemen hemen her hamilenin yaşadığı bir şey ama sebebini merak ediyor insan 😓
seda2209 Ebruka02 ben geceleri bazen şiddetli hissediyorum öyle bir titriyor ki korkuyorum 😂 ama hiç sormadım valla sebebi bellisiz jsjxjs
Ebruka02 seda2209 bi yerde bebeğin ani hareketiyle suyunun titremesi yazıyordu ama ne kadar doğru bilemem😬
Birkuzucukbeklerken Ebruka02 kaç haftaliksin canim acaba hickirigini titreşim olarak hissediyor olabilir misin