Sevim06- öncelikle hayırlısı olsun sağ salim kavuş yavruna 🌸 neden sezeryan oluyorsun ilk dogumun mu? Birde şunu ekleyeceğim, ben genel anesteziyle zorunlu sezeryan oldum kızım ters duruyordu suyum gelmişti 37+3 dogurdum. Cevremde spinal sezeryan olup baş agrısı bel ağrısı gibi şikayetleri iki üç sene olmasına ragmen gecmeyenler var belirtmek istedim. Genel anestezi almış biri olarak sadece dikiş acım vardı baş bel agrım olmadı.