iclal01 10 haftalık oldum ilk günden beri yoğun kanamam ve karın ağrılarım oluyor adet sancısından daha kötü bir ağrı yaşıyorum sonra adet olur gibi kanamam oluyor benim gibi olan var mı 🤦🏻♀️
iclal01 Bayancorek progestan iğne ve duphaston hap vermişti ama duphaston bende mide ağrısı yaptı dayanılmayacak gibi bir ağrı kendimi balkondan atacak dereceye geldim yani doktoruma söyleyerek bıraktım sadece iğne yaptırıyorum faydası var mı yok mu onuda anlamış değilim 🤷🏻♀️
iclal01 BBuseY iğne ve ilaç verdi ama ben sadece iğne yaptırıyorum ilaçlar beni daha kötü yaptı doktoruma sorarak ilaçları bıraktım iğneye devam ediyorum düşük tehlikesi var istirahat edeceksin diyorlar başkada bişe demiyorlar 3 doktora gittim 🤷🏻♀️
Didemesut Çok kanaması olupda bebepini sağlıkla dünyaya getiren anne duydum. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bu ağrılarıda unutursun