ElaRose Kızlar bir yakınım hep uzun süre adet görüyor 38 yaşında . Çok yumurtaları varmış pcoslu. Bunun çözümü ne acaba bilginiz var mı ?
sacmalamakizim ElaRose Hiç doktora gitmemiş mi bunun için tabiiki anormal bir şey normal bir durum değil.
nevamm1 ElaRose canım bu baya anaormal bir durum ve doktordan başka bir çaresi yok Allah yardımcısı olsun bize 4 gün bile fazla geliyor düşünemiyorum offf içime fenalık geldi vallahi düşününce bile.
Sehrbnon122 ElaRose canım benim annemin miyom u vardı 15 ve 20 gün adet görüyordu kist veya miyom dan dolayı da geliyor olabilir yada eger rahiminden bi operasyon geçirmişse de olabilir bu
ElaRose sacmalamakizim gitmiş senelerce tabi , 2 de düşük yapmış tüp bebek . Ama bıkmışlar artık eşi de hiç istemiyor çocuk yapmayı . Ben de diyorum hastaneye git tedavi ettir kanamaları. Düzelsin en azından .