Didemesut Geçen gün evi süpürdüm ama salonun biraz süpürüp yattım, biraz daha süpürüp yine yattım böyle böyle süpürdüm. Sonra sağ bacağıma bir kramp girdi bırakın yürümeyi yerimden doğrulamadım. Size de oldu mu böyle
Meelikeeeee Didemesut bir kaç kez bende de oldu çok kötü oluyor normalde hiç yaşamadım ama hamilelikte magnezyum eksikliğinden oluyormuş
Melegimin_annesi Didemesut Arada oluyor genelde şimdi temizlik yapınca karnıma sancı giriyor hemen bırakıyorum
iclal01 Bende 10 haftalığım bendede oluyor ve arkasından adet kanaması gibi kanamam oluyor 🤦🏻♀️ Benim gibi olan var mı
Didemesut iclal01 kanamam gelmiyor doktora gittin mi kanama için . Bende aşırı ağrı oluyor kramp gibi ve ağlatıyor
MeriHera iclal01 kanama hiç bir gebelikte normal değil doktorunuza acil danışmanızı öneririm Allah şifa versin
Didemesut Meelikeeeee magnezyum almaya başladım 1 haftadır sadece sabahları aç karna içiyorum sizin nasıldı ve nasıl geçti
iclal01 Didemesut evet gittim düşük tehlikesi var dedi istirahat edeceksin dedi ilaç iğne verdi ama işe yaramıyor gibi sanki hergün daha kötü oluyorum
Meelikeeeee Didemesut ek olarak soda da içtim ben. O kramp o kadar kötü birşey ki çok iyi anlıyorum sizi. Sodayla destekleyin inşallah geçecektir
Didemesut Tugbacagatay kaç haftalıksınız ? Sağ bacağın arkası bele doğru vuruyor eğilirken kaşkarken destek alıyorum. Süpürge vileda işini yapmayı erteledim
Yasemin1_ Kramp için mutlaka magnezyum takviyesi alın doktora dediğiniz an zaten verecektir. Gece uykumda dizden aşağı hissetmezdim kramp ağrısıyla kalkardim magnezyumla rahatladim
Didemesut Yasemin1_ hap alıyorum soda içmeye özen göstermeye başladım birdr bitter çikolata da varmış galiba . Hap hemen etki etmedi. Bir hafta oldu size dr hangi hapı yazmıştı
Tugbacagatay Didemesut ben 31+2 deyim ama önceden beri var sol bacak tutulması magmezyum kullanıyorum ama inanın şu an bile tutuk az önce uzandım geçmesini bekliyorum hep bacağıma vuruyor bebiş
Yasemin1_ Didemesut 34. Haftadayım magnevo diye suya atıp karıştırılan ilaç verdi günde bir defa alıyorum.
Didemesut Tugbacagatay taşındık evi temizleyemedim iki aydır bulantılardan ee bulantı azaldı temizleyeyim dedim krampşar başladı analık zor. Siz ev temizliği yapabildiniz mi
Didemesut iclal01 olumsuzu çağırmayın 10 haftalık oşduysa geriside gelir Allah ömür versiyse yaşar inşallah hayırlı evlat olur. Ben ilk gebeliğimi 5 haftalık kaybettim şimdi minnak bi kız bebiş taşıyorum içimde 😇
iclal01 Didemesut hiç olumsuz düşünmüyorum başından beri olduğu için kendimi alıştırdım biraz herşeye 🥲 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼