Benimde amcamin kizinin oglu saglikli sihatli kucagina aldi dogduktan 9 ay sonra bi havale gecirdi havele gecirdigini anlamamislar doktora goturduler beyni hasar gordu otistik teshisi koydular ikinci cocugunu kucagina aldi allahim izniyle saglikli sihatli buyuyo bende aldirilmasina karsiyim yarin bizimde engelli olmicagimiz ne malum rabbim sana oyle bi evlat veriyosa kolayliginida lutfunuda verir kimse ortada kalmaz die dusunuyorum isallah hepimiz cocuklarimizi sagsaglim kucagimiza aliriz rabbim kimseye tasiyamicagi yuk yuklemez