Veracikkk 9 haftalık gebeliğimin ilk günü ama kasıklarımda böyle regli olacakmışım gibi bir his var normal mi sizce?
Karelinannesi Veracikkk aşırı aşırı şiddetli değilse endişe etme canım benimde 12-13 hafta olana kadar oluyordu sonra geçti
miniktirtilim Veracikkk 12ye kadar devam eder rahim büyüyor bebek yerleşiyor sonra azalie ve ya biter 30. Haftalarda geri gelie bu kez de doguma hazirlandigi icin yalanfi sancilar ile kendini ara ara hissetirir :) Kanama olmadigi surece endise etmeyin
Duyguch01 Veracikkk canım aynıyız seninle. Cok arada kasık ağrısı oluyor başka bir şikayetim yok benim. Hatta bazen endişeleniyorum. Senin başka şikayetin var mı bulantı vs
Bebismucize Veracikkk ay bende 9 haftalık hamileyim ben de aynı sanki karnım ağrıyor gibi, regli olacakmışım gibi değişik bir durum yaşıyorum 3 gündür. Salı günü doktora gidicem inşallah kötü bişey değildir 🙏🏻
merve211 Bende 9+4 düm doktorum gayet normal olduğunu rahim genişleyip açıldığı için sancı olabileceğini söyledi
Eylul10 Benim de 12. Haftaya kadar falan devam etti doktorum muayenede her şey yolunda dediği için bende takmadım. Şimdi yeni yeni tekrar başladı regl sancıları gibi 29 haftalığız salı tekrar soracağım
iclal01 Bende 10 haftalığım aşırı derecede şiddetli ağrılarım oluyor bacağım tutmuyor resmen ağrı geçincede kanamam oluyor yoğun şekilde
Veracikkk iclal01 bende o kadar değil ara ara belim ağrıyor sadece ama kanamam yok çok şükür bir kere lekelenmem oldu ondada doktorum dupbaston verdi
Veracikkk Duyguch01 bende de yok bende şüpheleniyorum aklıma binbir türlü soru geliyor stres yapıyorum tedirgin oluyorum ara ara bel ağrısı ve bugün kasık ağrısı var
Seyma0323 Benim 16. haftaya kadar devam etti canim gayet normalmis, leke kanama olmadığı süreç endişe etmene gerek yok. Bidahkine doktorona söyle istersen eğer çok şiddetliyse belki ilaç verir
Veracikkk Seyma0323 dubaston kullanıyorum sabah akşam öyle kahverengi felan değil ama sarı lekem oluyor
Seyma0323 Veracikkk Dubaston fitil mi canim? Eğer oyleyse sarı leke ondandır olmazsa idrar tahlili verin belki enfeksiyon olabilir
Veracikkk Bebismucize ya bende salı günü gideceğim doktora beni şu an en iyi anlayan sensin 😂 insanda bir tedirginlik oluyor bir de dediğin gibi her an regl olacakmışım gibi
Bebismucize Veracikkk canım doktora gittin mi? Benim bugün iptal oldu yarın gidicem sordun mu doktoruna normal mi bu olanlar diye