Kızlar ben gecen ay 19 unda kürtaj oldum Doktorum bana korun dedı ama ben Poko oldugum icin korunmak istemedım ve bugun korunmasız ilişkinin 16 günü kac gündür halsizligim vardı zaten de bugun aşırı bı halsizligim var ateş basması oluyor ve arada karın sancılarım ve bas Agrılarımda Oluyor sabah gec saate kadr yatıyorum normalde erken kalkan birisiyim sizce belırtı icin erken degilmi yada kürtajdan sonra olabılen birsey mi bu benim gibi olup Hamıle oldugunu öğrenen var Mı ?