cgl1364 9 haftalıkken geçirdim. Doktorumun 11 haftalıkken haberi oldu. Çünkü öncesinde hiçbir doktorda takipli değildim. Hemen kan sulandırıcı başlamamı söyledi.(Coraspin) 3 hafta kullanacağız, dedi. Ben kullanmadım. 19.haftada bebeğe giden damarlarda direnç oluşunca 32.haftama kadar Coraspin kullanmak zorunda kaldım. Normalde de olabilen bir durummuş ama koronadan da olmuş olabilirmiş. Bilmiyorum. Çok da hafif atlatmıştım. Bol bol C vitamini ve dinlenme ile grip atlatır gibi geçiyor.