Minigim24 Giziko sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun insallah 🌸 güzel kolay bir doğumunuz ve doğum sonrası süreciniz olsun insallah 🌸
Mysaa Giziko saglıkla kucagınıza alın hiç korkmayın çok kolay gecicek ben sezaryan doğum yaptım 6 gün oldu o kadar kolay ve güzel geçtiki 😊 bol kayısı suyu ve petibör biskuvi al yanına gerisi kolay 😀
Giziko Mysaa okurken iç rahatlatan bir yorum olmuş sizinki. 😊 oğluşu gördükten sonra zaten her şey gelip geçecek gibi geliyor bana 👼🏼