Semiha_t ben de 39 haftalığım doktor bugun muayne etti daha var dedi 1 cm acılmam vardi 1 hafta önce demek ki ilerlememiş, ara ara sancı baskı harici hiçbir şey yok.. cuma günü tekrar cagırdı büyük ihtimalle suni ile alalım diyecek umarım ondan önce gelir bebeğim :(