Beliss_80 benim Aralık sonu , çok kışlık almayı düşünmüyorum Mart ayından sonda hava ısınıyor ve evim sıcak oluyor diye ama şunları söyleyebilirim
Uzun kollu zıbın
Kadife alt üst takım
Battaniye
Tulum içine giymek için alt üst ince takım
Külotlu çorap
Sizin Şubat’taymis doğumunuz çok kış görmeyecek bence gerçi geçen seneki gibi olursa kış nisana kadar devam ama evinizin ısısı da çok önemli