ilaydaelcinn_1 sendekimsinnn Zımbayı ilk defa duydum. Benim dikişlerim sanırım yapıştırma (strip) dedikleri türden olan. Dışarıdan bakıldığında görünen bir dikiş yok yani 🤗
miniktirtilim sendekimsinnn sezaryanda hic duymadim zimbayi devletlerin cogu iple özellerde yapıştırma teknigi ile yapiliyor
Sleepless_Mother ilaydaelcinn_1 devlette öyle mi yaoiyir canım ilk dogumumu özel de olmuştum şimdi devleti düşünüyorum ama
Sleepless_Mother ilaydaelcinn_1 bakalım çağırdı 3 hafta sonra gel dedi konuşalım sezerynai dedi sircam bakalım Benimkide yaoistirmaydi çünkü
ilaydaelcinn_1 Sleepless_Mother Bence devlette de öyle yapılıyordur ya. Hakkınızda hayırlısı olsun. Sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah 💜🤗