sendekimsinnn öncelikle çok rahat ol canım ben endişeyle girdim gergin bir şekilde ama keşke bebeğime kavuşma heyecanı mutluluğuyla girseydim diyorum çünkü hiç korkulacak bir şey yok💕 yapman gerekenlere gelirsek bana söylenen ve yaptığım için rahat olduğum şeyleri söyleyeyim öncelikle bir gece önce kayısı hoşafı yap bir kavanoz koy dolaba sabah yanına al ayrıca kahve ve bitter çikolata. Ameliyattan çıkınca doktor yiyip içebilirsin dediğinde hoşafı iç yanına gelecek birisi çorba yapsın getirsin ben tavuk çorbası sipariş etmiştim katı bir şey yeme ilk gün büyük tuvalet ihtiyacın rahat olması için hoşaf zaten rahatlatacak ve bol bol kahve iç anestezinin etkisini atmak için 3-4 bardak içtim ben. Çok şükür baş ağrısı falan yaşamadım hoşaf ve çorba sayesinde gazımı rahat çıkardım eve gelince tuvaletimi rahat yaptım. Ama en en önemlisi yürümek gece boyunca yürü saat başı kalk ve yürümeye çalış ben gece boyu yürüdüm tabi eşimin annemin desteğiyle eve geldiğimde bebeğimi rahatlıkla alıp ayakta durabildim. Duşumu tek başıma alabildim desteğe ihtiyaç duymadan bunlar çok önemli bence 🌸🌸