DuruMom_16 Kızlar 33 haftadayim çok şiddetli bel ağrılarım başladı sizde de oluyor mu normal mi bu haftalarda acaba??
Hamileanne01 DuruMom_16 benimde öyleydi aşırı şiddetli bir kaç gün bekledim baskıdır diye düşündüm ama artık dayanılacak gibi değildi sadece uzanıyordum hiç bir iş göremez hale gelmiştim gittim böbreğimde büyüme varmış dikkate al canım ağrını git bir görün 🥰
Neziya12 DuruMom_16 normal bence ağırlaşıyoruz sonuçta bende 31 haftalığım ağrılardan hiç yatamıyorum bile sağ sola zor dönüyorum
izobellaaa-_- Bende 32+5 ama daha bir yerim ağrımıyor galiba daha göbeğim çıkmadığı için baskı yapmıyor
Arzutyfr Çok mu ayakta durdunuz ev işi yaptınız acaba. Ondan olabilir. Aynı haftadayız. Magnezyum alın iyi geliyor. Umarım bir an önce geçer. Ayaklarınızı uzatın dinlenin bir süre 🙏